Hej,
För det första så visar den oktober fastän jag valt september.
Dessutom undrar jag var jag ska förvänta mig se mina resultatenheter jag valt att visa. Ingen kommer upp.
Jo, någon är det men det framgår inte vilken (jag har valt flera på en gång).
Iom att jag valt flera på en gång. Går inte det? måste jag göra nytt urval för varje?
Hej @Admin Gottskär Grundskola!
Nu var det ju någon dag sedan som du hade problemet och det kanske har lösts sig nu(?). Om tiden inte fixat det som du önskar så vill jag att du ringer vår support så de kan kolla hur det ser ut i dina program.
Väl mött.
Tack, jag ska kolla.
Och min andra fråga? måste jag ta resultatenheterna en och en? Hur kan jag förvänta mig att rapporten ska se ut?
Hej igen @Admin Gottskär Grundskola!
Ja, det var just det. Ville ha en rapport, men med de olika specificerade.
Det gick faktiskt, om man också väljer fliken dimensioner - tyvärr verkar det bara att gå per månad, inte ackumulerat dock.
Har en annan fråga på detta.
Eftersom det inte går att få dem separerade fick jag ta ut en ackumulerad resultatrapport på respektive. Tog över dem i excel och tänkte jag skulle konsolidera bladen till ett summerat blad. Men då behöver rapporterna per dimension också ta med konton som inte används just på den dimensionen. Det verkar inte resultatrapporten göra? hittar ingen inställning för att få med även konton med '0'.
Är det någon på Visma som tittar på tips man lägger här? eller ska jag skicka ngn annan stans?
Hej @Admin Gottskär Grundskola!
Vi tar såklart jättegärna emot alla tips och förbättringar! I alla dina program så har du en Feedback och förslag. I ekonomiöversikten har den uppe till höger, det är en tumme upp och en tumme ner. Där kan du lägga alla förbättringsförslag och tips direkt till våra utvecklare.
Det är det absolut bäste sättet att skicka tips till oss och denna funktion har du i alla dina program! 🙂 I eEkonomi har du samma funktion men då nere till vänster och där står det Feedback och Förslag.
Tack snälla för att du vill dela med dig av alla dina förslag och tips, så värdefullt!
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.