Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

4 kolumner i resultatrapport

Vill gärna ha en resultatrapport som visar period, period föreg.år, ackumulerat i år samt ackumulerat föreg.år. Alltså fyra olika "spalter". Är det ens möjligt? Har försökt bocka i alla möjliga varianter utan att lyckas. Någon som vet 🙂
/Marianne

7 SVAR 7

Den har man velat ha i många år. Kanske kan man skapa den i Administration 2000 och Rapportgeneratorn..... Men då när den blivit användarvänlig...... 
Men det logiska rapportupplägget du efterlyser finns tyvärr inte som standard i Admin.... sorry...
Fd medlem
Inte tillämpbar

Verkligen synd. Tack för ditt svar. Då vet jag 🙂

Om jag någon gång klarar av rapportgeneratorn så lovar jag att dela med mig av den rapporten....
Fd medlem
Inte tillämpbar

Toppen. Tack
Fd medlem
Inte tillämpbar

Dåligt att det inte fungerar. Hoppas att Visma kommer med ett svar.

Linnea Norden
ANSTÄLLD

Hej!

Du kan inte välja till fler kolumner i resultaträkningen i Visma Administration. 
Antingen om du gör en egen resultatrapport i programmet via Arkiv - Mallar /Rapportgenerator - Bokföringsrapportgenerator. Du kan läsa mer hur du gör i vår skrivna hjälp Bokföringsrapportgenerator.

Annars är ett alternativ att du använder programmet Visma Analys då där har mycket mer möjligheter att få ut resultatrapporter. Och även enkelt kan göra egna rapporter. 

//Linnea

Fd medlem
Inte tillämpbar

Rapportgeneratorn var inte helt lättarbetad 😞 men har nu Visma Ekonomiöversikt. Där fick jag en "riktig" resultatanalys till rimlig kostnad 🙂