Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Daavvan
UTFORSKARE

Artiklellista visar inte skillnad på 0 kr och "null"

Hej!
Jag behöver se över en prislista där vissa artiklar ska kosta 0 kronor medan andra ska ha null, alltså inget angivet.

Tittar jag i artikelfliken så står samtliga dessa artiklar som om att det är null (det visar alltså inget pris).

Tittar jag på en utskrift, exempelvis skickar över listan till excel, då visas alla artiklar som 0 kronor.

Finns det något sätt att göra skillnad på dessa så man slipper gå in på varje enskild artikel?

(Det är även ett befogat önskemål att man ska se direkt i programmets artikellista om priset är satt till 0 kronor eller om det inte är satt något pris (null) överhuvudtaget.

3 SVAR 3
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @Daavvan och tack för din fråga!

Vi har tittat på detta hos oss och testat att få fram en workaround, men dessvärre går det i dagsläget inte att separera artiklarna såsom du önskar.

Toppen att du redan har skickat in det som önskemål till våra produktutvecklare, de tar in alla önskemål och utvärderar dessa löpande.

Jag önskar dig en fin helg och varmt välkommen tillbaka till forumet!

/Tinne

Tack för svar Tinne!
Jag har dock inte skickat in det som önskemål men du får gärna lägga över det till dem om du kan 🙂

Hej @Daavvan,

Jag läste nog lite snabbt.. Skyller på att det är fredag eftermiddag 🙂 Jag lägger vidare det som önskemål.

Trevlig helg!