Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Betalning och faktura

Jag får en faktura från er online tjänst som nu plötsligt blivit en avgift varje månad.
Kan man inte få betala den på annat sätt?
Nu lortar den ner min bank varje månad och dessutom sliter den på vår skog.
Jag vill ha E-faktura och betala den årsvis.

 

Det var väldigt svårt att hitta till detta forumet. (inkl registrering) Jag ringde VISMA om detta men enda vägen är via ert forum för att ni ska ändra er eller förbättra.

1 SVAR 1
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan! 

Såklart ska vi kunna lösa en bättre lösning för dig och mottagandet av fakturor. Eftersom din mejladress finns upplagd på flera kundnummer hos oss så vet jag inte vilket företag eller exakt produkt det gäller så för att komma vidare har jag skapat upp ett ärende på detta och kommer ta kontakt med dig via mejl för att rätt information ska läggas in på rätt kundnummer/ organisationsnummer. 

När det gäller åtkomsten till forumet så är det jättebra att du skriver när det inte känns helt lätt. Vi ser forumet som en utav våra supportkanaler och har därför valt att lägga länken till vårt forum under rubriken Support vår hemsida men du når också forumet genom våra olika produkter, i till exempel programmet Visma Administration finns forumet länkat på Min sida. Jag vill också passa på att tipsa om vårt användartips Så använder du Visma Spcs forum som kan vara en bra början, jag tror och hoppas den kommer hjälpa dig en bra bit på vägen för att navigera i forumet. 🙂 

 

Ha en fin dag! 
/My