Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Jane Hemlin
MEDLEM

E-faktura från DSV

Hej!

Ansökte om e-faktura hos DSV och fick detta svar från dem. " Det jag vill meddela innan du beställer så ser jag att du har skrivit att ni använder er av VAN-operatör InExchange. För att vi ska kunna aktivera e-faktura för er via InExchange så behöver vi ett skriftligt bevis från er att InExchange har tagit höjd för att hantera våra fakturor gällande momsen och öresavrundning. Om vi inte får detta måste vi tyvärr neka förfrågan."

Vad innebär detta? Tar InExchange höjd för hantering av moms och öresavrundning?

Hur får man skriftligt bevis från InExchange?

Mvh Jane Hemlin

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Jane Hemlin 

 

Jag har varit kontakt med mina kollegor på supporten som kommer att ta kontakt med dig under dagen på den mejladress som du använder här i forumet. 

 

Ha en fin dag så hör vi av oss. 

/Tinna