Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Faktura med e-post

Vi har kunnat skicka våra fakturor med e-post tidigare men nu går det inte alls. Vad har hänt? Kan inte ens skriva ut en vanlig pappersfaktura. 
Är det efter senaste uppdateringen? 2021.3

Tacksam för svar 🙏🏻

1 SVAR 1
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej @Fd medlem !

 

Vi skulle behöva lite mer information för att kunna vägleda dig i vad som har skett här. Innan du uppdaterade till version 2021.3, vilken version arbetade du i då? Beroende på vilken version du arbetade i innan kan det vara så att fakturahanteringen har förändrats då vi uppdaterade fakturahanteringen i version 2021.2. När vi släppte version 2021.2 lanserade vi en ny funktion som heter Fakturahantering och det är därifrån du skriver ut och mailar dina fakturor. Jag skickar med vårt hjälpavsnitt som går igenom versionsnyheterna där du kan läsa mer om den uppdaterade fakturahanteringen. Kika på 2021.2/2021.21 så bör du hitta rätt. I hjälpavsnittet Fakturahantering, listläge finns även mer information kring hur den här funktionen fungerar. 

 

Jag hoppas detta hjälper dig i din fråga. Ifall det skulle vara så att du redan arbetade i version 2021.2 innan uppdateringen skulle jag rekommendera dig att kontakta våra kunniga kollegor på supporten så att de kan få kika tillsammans med dig i ditt program för att se vad som kan orsaka problemet. 

 

Har du några följdfrågor är du varmt välkommen att återkomma här i tråden. 

 

Önskar dig ett gott nytt år!

 

/Agnes 

 

 

 

 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂