När vi ska skriva ut fakturor skickas först alla "lokal e-post fakturor" som de ska.
Sen skickas e-fakturor och brev, om inte det är fel på en faktura. Då kommer ett felmeddelande upp och allt stoppas. Då blir ingenting ikryssat som skickats. Inte ens de som gått med lokal e-post. Hur ska man då veta vad som gått iväg? Varför stoppas allt? Kan inte bara den som har fel stoppas och resten gå iväg?
Utöver det kommer alla utskrifter ut i skrivaren varje gång. Även om de inte skickats.
Detta är inte OK. Ni måste titta på det. Jobbigt när man har 70 fakturor och man inte har en aning om vilka som gick iväg och vilka som inte gjorde det....
Kryssar men sedan manuellt i att de med "lokal e-post" skickats försvinner skickningssättet och man måste skriva på varje faktura hur den skickats...
Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 22-10-07