2025-04-25
11:06
Hej!
Vi förstår att det här hade underlättat och förenklat ert arbete men det är inte något som är planerat att förändra i dagsläget.
Ha det fint!
/Jenny
... Visa mer
2025-04-07
13:49
Hej @Masen01 @Mikael Oliveira !
Jag rekommenderar att ni tar kontakt med vår support för vidare felsökning i era frågor - Kontakta oss.
Ha det fint!
/Jenny
... Visa mer
2025-03-11
13:16
Hej @MNDU__
Detta ska vara löst i version 4.26.0 av Visma eEkonomi appen så om du inte har hunnit uppdatera till den versionen ännu så är vår rekommendation att göra det.
Ha det fint!
/Jenny
... Visa mer
2025-02-17
13:52
Hej!
Jag vill bara återkoppla här i tråden att vi har fått det bekräftat att vi har haft ett fel gällande detta och att klarmarkeringar har fallit bort felaktigt. Om du har råkat ut för det behöver du markera dessa manuellt som klara men vi har gjort en fix i programmet som gör att det inte ska hända igen.
Ha en fortsatt fin dag!
... Visa mer
2025-02-06
15:33
Hej!
I dagsläget finns det inga planer på att införa någon förändring kring detta men vi har återigen lyft detta som ett förbättringsförslag för framtiden.
Ha det fint!
/Jenny
... Visa mer
2025-01-09
11:09
Hej!
Precis som @MiasRedovisning så har vi ett problem just nu där bildunderlagen för mottagna e-fakturor inte visas helt korrekt. En fix har gjorts så att du ska kunna se underlagen när du öppnar och ska bokföra utkastet Du kan fortfarande uppleva problem med att det visas tomma bilder i listläget och det är något som är på gång att lösas.
Ha en fortsatt fin dag!
/Jenny
... Visa mer
2024-12-17
10:13
Hej,
Precis som min kollega Tinna har skrivit tidigare så är detta en begränsning i programmet och för närvarande behöver varje valutakonto ha ett unikt IBAN nummer inlagt.
Du får gärna dela ditt förbättringsförslag via Feedback och förslag som du hittar längst ned till vänster inne i Visma eEkonomi så kommer detta direkt till våra utvecklare.
Ha det fint! /Jenny
... Visa mer
2024-12-03
13:32
Hej!
Vi är medvetna om att vi inte har en optimal hantering gällande detta i programmet och vi har återigen lyft detta som en förbättringspunkt i Visma eEkonomi. Med det sagt har vi inte någon mer information i dagsläget om detta är något som kommer att förändras framåt i programmet.
Ha det fint!
/Jenny
... Visa mer
2024-10-09
10:18
Hej,
Den här förändringen har vi gjort dels för att få det mer överskådligt men också för att minska datan i programmet. När det gäller betalningar så har det inte gjorts några justeringar utan det fungerar som det gjort tidigare.
Ha det fint! /Jenny
... Visa mer
2023-12-18
11:44
Hej,
Problemet är nu löst!
/Jenny
... Visa mer
2023-12-18
11:08
Hej,
För tillfället har vi kunder som upplever problem med att man inte ser Leverantörsfakturor under Inköp vid samarbete med Visma eEkonomi Fakturering.
Vi undersöker problemet och uppdaterar tråden så fort vi har mer information.
... Visa mer
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
eEkonomi
2023-11-21
11:24
Hej!
Precis som du säger så har det smugit sig in ett fel här där vi har vänt på dessa kontons benämning och momskod. Det här har vi rapporterat som ett fel i programmet. I dagsläget är det inte ett prioriterat fel att rätta till och det är inga problem att fortsätta använda kontona så som de ser ut i Visma eEkonomi just nu.
Ha det fint!
/Jenny
... Visa mer
2023-11-02
15:22
Hej,
Vi har uppmärksammat att vi har problem just nu med den automatiska matchningen/bokföringen. Följ forumtråden Automatisk matchning/bokföring av bankhändelse fungerar inte för att få information när vi har en lösning på plats.
Ha det gott!
/Jenny
... Visa mer
2023-10-12
15:26
Hej!
Precis som mina kollegor tidigare har skrivit så är vår tanke att öresavrundningen inte ska göras när det gäller t ex swishbetalningar då betalningen redan är gjord. Vi hör och ser era tankar och åsikter och det är något som vi har tagit vidare som förbättringsförslag av Visma eEkonomi.
/Jenny
... Visa mer
2023-09-14
10:32
Hej alla, Visma Sms har stängt.
Som ni alla vet har Visma Sms varit stängt för underhåll under sommaren och vi har nu landat i ett beslut att inte öppna upp tjänsten igen. Vi förstår att detta skapar besvikelse och frustration hos er.
Anledningen beror framförallt på att sms-tjänsten inte lever upp till den nivå som vi önskar.
Vi förstår om det här känns stökigt, men det finns andra lösningar på marknaden som kan hjälpa dig med fortsatt sms-kommunikation med dina kunder. För dig som skickar många sms rekommenderar vi sms-lösningen hos LINK Mobility. Ange Visma Spcs när du är i kontakt med dem.
Oavsett vilken leverantör ni väljer framöver, vill vi ge lite tips på vägen. På vår hemsida finns mer info om hur ni exempelvis exporterar en kundlista från programmet.
Ta hand om er och tveka inte att höra av er om ni har fler funderingar.
/Jenny
... Visa mer
2023-09-08
11:31
Hej!
Vi är verkligen ledsna att det har dragit ut på tiden, men nu har vi kommit längre och ambitionen är att vi kommer tillbaka med mer info under nästa vecka.
/Jenny
... Visa mer
2023-09-05
15:53
1Gilla
Hej!
När det gäller transaktioner så skickas det en faktura för dessa när transaktionerna överstiger 100 kr exkl. moms eller senast efter 3 månader.
@Marica - Vad jag kan se så använder du Visma eEkonomi och det här användartipset är skrivet utifrån hur det fungerar i Visma Administration. Har du några fler funderingar kring Kivra och eEkonomi kan du kolla in hjälpen alternativt ta kontakt med vår support.
Ha det gott!
/Jenny
... Visa mer
2023-09-04
09:00
Hej!
Vi har rapporterat det här som ett fel i programmet.
I dagsläget har jag ingen information om när det rättas men vi återkopplar när en lösning finns på plats.
Ha det fint!
/Jenny
... Visa mer
2023-08-24
14:33
Hej!
Jag ber om ursäkt över att det dröjer med återkoppling om tjänsten men så fort vi vet något kommer vi att uppdatera tråden Visma Sms stängd pga underhåll. Så jag rekommenderar att ni följer fliken Driftinfo, då får ni ett mejl när det finns ny information. Detta görs genom att logga in på forumet och gå in på det produktområde du vill följa, välj fliken Driftinfo - klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera.
/Jenny
... Visa mer
2023-08-16
13:36
Hej @Ing-Marie1!
I dagsläget har vi inte någon information om Visma Sms driftunderhåll men jag rekommenderar att du följer inlägget Visma Sms stängd pga underhåll där vi kommer att uppdatera med mer information så fort vi kan.
/Jenny
... Visa mer