Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Anna BIK
MEDLEM

Fel vid skapande av PDF - Fakturajournal

Hej! Jag har de senaste månaderna fått upp bifogat felmeddelande när jag försökt skapa fakturajournal som PDF vid månadsavsluten så det har inte skapats någon PDF.

Har ni tips på var jag kan hitta källan till problemet?

Felmeddelande PDF utskrift.png

Mvh /Anna Birgersson

BIK AB

6 SVAR 6
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Anna BIK 

 

Tack för att du kontaktar oss. 

 

Prova att du byter till en standardmall under Arkiv - Inställningar - Företaginställningar - Mallar - Fakturor och se om det har någon effekt. Annars behöver du ringa supporten så ska vi hjälpa dig att felsöka. 

 

Ha en fin dag

/Tinna

 

Ok - då får jag testa det nästa gång det är dags - men förstår inte vad fakturamallarna har med med fakturajornalen att göra?
Och jag har inte gjort några ändringar i dessa innan problemen uppstod.

Ha en fin dag du med

/Anna BIK AB

Jag misstänker att det har med fakturajournalen att göra även om du inte väljer en specifik mall för dina journaler. Uppdatera gärna mig på hur det går för dig så blir jag glad. 

 

/Tinna

Jag gör så - men det dröjer nu till början av mars när jag kör månadsavslut igen.

 

Mvh /Anna

Anna BIK
MEDLEM

Vet inte om det var slumpen eller för att jag bytt dator - men denna gången funkade det utan att jag behövde testa nåt annat?
Kan ju vara AcrobatReader som strulat innan också för det är den enda som nu ju också är nyinstallerat på datorn.

Mvh /Anna

BIK AB

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Anna BIK 

Så fint att det funkar hos dig igen och jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att uppdatera oss. 

 

Ha en solig dag 🙂

/Tinna