Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Helen Jonsall
UTFORSKARE

Felmeddelande: Nyckeln finns redan

Hej!

Jag försöker lägga upp en ny referens på mina kundfakturor och då får jag upp ett felmeddelande där det står att "Nyckeln finns redan". Hittar den inte någonstans i listan. Hur ska jag göra? Tack på förhand!

mvh Helen Jonsäll

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Helen!

När du går in på Referenser/Attest under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar, så bör personen ligga upplagd där eller en med samma Sign.

Kika om det ligger en dublett där.

 

Om du inte hittar något avvikande är du välkommen att slå en signal till supporten så hjälper vi dig med vidare felsökning i den kanalen istället, då har vi möjlighet att koppla upp oss och söka tillsammans med dig.

 

Önskar dig en fin torsdag!

/Tinne