Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Susanne78
MEDLEM

Inställning för att se aktiva projekt vid fakturering?

Vid fakturering så lägger vi in projekt på artikelraden. Om jag inte kan projektnumret utantill utan måste använda dropdown menyn under projekt så syns alla projekten, även de som är avslutade sedan länge. Finns det någon inställning någonstans så enbart de projekt som är aktuella syns i denna lista?

3 SVAR 3
Davor P1
CHAMPION

Gå in under BOKFÖRING - PROJEKT och välj att visa aktiva (ej avslutade) projekt.

Då bör du få bort alla gamla projekt och du får en mer lätthanterlig lista.

Om de fortfarande syns kan det vara så att du glömt markera projektet som avslutat.

Davor P
Susanne78
MEDLEM

Listningen under bokföring-projekt är helt ok, där ser jag bara de projekt jag vill se. Det är när jag jobbar med att fakturera en kund och är på artikelraden och använder projektlistan i den arbetsbilden som alla projekt kommer upp. Känns lite onödigt att behöva scrolla igenom projekt som är avslutade och inte ska gå att kontera någonting på längre.
Susanne
Davor P1
CHAMPION

Har du kryssat in att projektet är avslutat? det räcker inte att bara fylla i ett datum för när projektet avslutades.

När jag har markerat ett projekt som avslutat kan jag inte se projektet eller försöka "fylla på" med nya transaktioner.

Har du trots det problem får jag hänvisa dig vidare till supporten.....

//Davor