Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

grimjack
NY MEDLEM

Inställningar för utlandsbetalning

Försöker lägga in en utländsk leverantör men saknar allting jag är van vid.
Jämför med ett av mina andra företag (se nedan) och alla rutor i inställningarna som gäller utlandsbetalningar är borta (eller har väl aldrig varit) i det företag jag arbetar i just nu.

Det är väl antagligen någon kryssruta om att tillåta utlandstransaktioner någonstans, men jag kan inte hitta den.

2 SVAR 2
grimjack
NY MEDLEM

Var det verkligen ingen som visste varför?
Annica Bomstrom
ANSTÄLLD

Hej

Det du behöver göra är att under Arkiv - Företagsunderhåll är att aktivera valuta och språk även på detta företaget. Då kommer du då upp de extra fälten.