2017-09-19
14:14
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2017-09-19
14:14
Inställningar för utlandsbetalning
Försöker lägga in en utländsk leverantör men saknar allting jag är van vid.
Jämför med ett av mina andra företag (se nedan) och alla rutor i inställningarna som gäller utlandsbetalningar är borta (eller har väl aldrig varit) i det företag jag arbetar i just nu.
Det är väl antagligen någon kryssruta om att tillåta utlandstransaktioner någonstans, men jag kan inte hitta den.
Svara
2 SVAR 2
2017-09-26
14:35
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2017-09-26
14:35
Var det verkligen ingen som visste varför?
2017-10-05
09:14
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2017-10-05
09:14
Hej
Det du behöver göra är att under Arkiv - Företagsunderhåll är att aktivera valuta och språk även på detta företaget. Då kommer du då upp de extra fälten.
Det du behöver göra är att under Arkiv - Företagsunderhåll är att aktivera valuta och språk även på detta företaget. Då kommer du då upp de extra fälten.
