Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Justera i inventeringsunderlag

Hej.

Jag hittade den här mallen, men jag kunde inte ladda ner den? Är det inte tanken?







10 SVAR 10
Fd medlem
Inte tillämpbar

Ser att det är den som "ingår" I programmet. Jag skulle vilja uppdatera den, ändra lite.
Försöker skapa en ny mall men det går inte så bra. Ville därför ha denna för att kika och se hur den är uppbygd.
Lena Ekonomi
MEDLEM

Den finns under Lager-inventeringsunderlag i Visma 2000
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej. Jo, fast jag vill ändra I rapporten, och behöver den mallen. 🙂
Lena Ekonomi
MEDLEM

Har ni streckkoder inlagda då?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej. Ja det finns. Vi har det på bland annat våra följesedlar.
Lena Ekonomi
MEDLEM

Tror inte det finns någon mall att ladda ner utan endast den i Visma man kan ta ut. Om du tar ut den i excel kanske du kan bygga om som du vill men hur du sen får in din mall vet jag inte
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det ska gå enkelt så jag vill helst inte ta in den I ett annat program och sen skriva ut. Men jag förstår hur du tanker 🙂
Lena Ekonomi
MEDLEM

Kolla här om du kan hitta något:
Om du går till arkiv- mallar / rapportgenerator- läs in rapport
Fd medlem
Inte tillämpbar

Har varit där och rotat men tyvärr inte hittat ngn, eller någon annan som jag kan kika på och "sno" kodningen. 🙂

Linnea Norden
ANSTÄLLD

Hej Annette!

De rapporter som finns i programmet går inte att redigera. Det är bara mallar, som fakturamallar, ordermall m fl. som går att kopiera och ändra. Och sen om du har Visma Administration 2000 kan du skapa egna rapporter och även kopiera och korrigera de rapporter som går att importera i programmet. Och som då hamnar under Utskrifter - Inlästa/skapade.

//Linnea