Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

RolfM_
MEDLEM

Leverantörens artikelnummer

Hej,

 

Vet inte om någon annan haft önskemålet om att kunna se leverantörens artikelnummer direkt i artiklar/tjänster? 

Jag själv märker nu då vi bytt leverantör på visst sortiment att det är mycket svårare söka då jag inte alls har leverantörerns artikelnummer att tillgå i fliken. 

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Rolf!

Det låter som en jättefin idé och jag kan inte minnas att någon har önskat just detta tidigare  så lämna gärna ett önskemål till våra produktutvecklare. Såhär gör du för att lämna ett önskemål i Visma Administration:

 

I Visma Administration finns en knapp som heter Förbättringsförslag lokaliserad en bit till höger om mitten av programmets header. Klicka på knappen och du länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål.  

 

 

Önskar dig en fortsatt fin dag och välkommen tillbaka till forumet.

//Tinna

RolfM_
MEDLEM

Hej,

 

Ja jag vet att det finns en sådan och det var dit jag tänkte skriva, men det finns inte något lämpligt val för annat än prisinläsning, inventering manuella in och utleveranser. Därav skrev jag till er.

Hej Rolf!

 

Jag förstår det som att det är ett önskemål i registret Artiklar/tjänster som du har och att du har valt alternativet Artiklar/Lager som programdel I önskemålsformuläret.

Om du istället väljer Register som programdel så får du i frågan efter upp Artiklar/tjänster:

 

 

Detta ser mer passande ut tycker jag.

 

Om du har önskemål som du inte känner passar in i någon kategori så kan du också välja Övrigt som programdel. Det viktigaste är att du skickar in ditt önskemål 🙂

Återkom gärna om du har fler funderingar.

 

Jag hoppas att du får en fin fredag och helg!

/Tinne