Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Anna-Lena6
MEDLEM

Markeringsfunktion rader

Fråga till utvecklingsavdelningen!

Är det möjligt att i framtida versioner av Adm 2000 lägga till markeringsfunktion på rader i offerter, order, fakturor osv så att man enklare kan ta bort många rader på en gång?

Ett exempel; jag har skickat en offert med många artikelrader till en kund och får en beställning på några av dem. Jag skapar en order och vill sedan ta bort de artikelrader som kunden inte ska ha. Får nu sitta och markera rad för rad och ta bort.

Tack!

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Anna-Lena6 

Tack för att du delar dina tankar och idéer för att göra Visma Administration ännu bättre! För några år sedan flyttade vi idéhanteringen från forumet direkt in i programmet, så att dina förslag når rätt team på en gång.

Vill du skicka ett förslag? Använd knappen "Förbättringsförslag" uppe i programmets header (precis till höger om mitten). Där hittar du ett formulär där du kan lämna ditt önskemål direkt till våra utvecklare.
Vi kan tyvärr inte ge återkoppling här i forumet längre, men för att du inte ska missa när vi gör förändringar eller lägger till nya funktioner kan du följa nyhetsfliken för Visma Administration i forumet.

Så här gör du för att prenumerera:

1. Logga in på forumet.
  2. Gå till nyhetsfliken.
  3. Klicka på de tre prickarna uppe till höger och välj "Prenumerera".

Så får du all information direkt till din mejl!