Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Ingela S
MEDLEM

Mejla kundfaktura från hotmail

Jag har windows 10 och lagt till mitt hotmail konto i e-posten. Hur kan jag synka Visma adm 1000 så att jag kan skicka ex en fakturan direkt från utskrivten till min mail ?

2 SVAR 2
Davor P1
CHAMPION

Hej,

Jag misstänker att det kan bli lite problem med hotmail, gmail och yahoo på grund av att dessa tjänster är webb baserade och inte ligger på din dator.

Förmodligen får du skaffa en webbsida och den vägen få en e-post (eller flera) för att skicka och ta emot fakturor (både till dig och kunderna)

Går du via www.one.com så kostar deras webbhotell runt 800 första året och därefter 400 kr/år med webbsida och e-post.

Sen måste du även ha ett e-post program i datorn (outlook exempelvis)

Alla inställningar och hjälp med att få rätt på inställningarna får du via one.com.

Davor
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

För att det skall fungera för dig att skicka kundfakturor via mail till dina kunder måste det finnas ett fast installerat mailprogram, helst outlook på din dator med ett standardkonto förvalt.
Du bör i exempelvis outlook, kunna ställa in din hotmail och ange den som standardkonto, därefter skall det gå att skicka fakturor via mailen.

Tack för din fråga!
/Carl