Har tänkt börja använda AutoCollect men funderar om jag skulle kunna skicka en första påminnelse som vanligt först(så som jag gör idag via funktionen i admin 2000) det händer att kunder ringer efter första påminnelsen för att de inte fått fakturan eller att det ska krediteras t.ex. Känner att kundrelationen är viktig och att det är bra om man kan rätta till sådana frågor/problem innan man blandar in en utomstående aktör. Sen ser jag absolut att vi också skulle ha stor hjälp av att använda AutoCollect då det känns som att det ger lite mer "tyngd" bakom påminnelsen. Frågan är alltså kan jag använda "gamla" sättet först och AutoCollect för de fakturor som förblir obetalda efter en första påminnelse?
Förstår tyvärr inte svaret. Jag har alltså tänkt att skicka en "egen" påminnelse först och sen till AutoCollect som först skickar en påminnelse och sen inkasso, eller? Vad menar du med båda dessa sköter du via Administration? Alltså att man kan använda AutoCollect via Administration eller?
Tack, det låter toppen.
//CarinA
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.