Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

eva___32
UTFORSKARE

Ta emot faktura från Pagero i Admin 500

Hej, 

Vi använder VISMA Admin 500 och tar emot e-fakturor. Nu har en leverantör skickat sin faktura via Pagero, men den dyker inte upp i mitt system och inte heller via Inexchange.
Måste jag skapa ett konto hos Pagero för att få fram fakturan eller gå tillbaka till pdf via mail?

Mvh

/eva

3 SVAR 3
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @eva___32!

Jag har kikat på detta tillsammans med mina kollegor och det ska inte krävas några speciella inställningar för att kunna ta emot e-fakturor från Pagero, det ska fungera som vanligt när ni tar emot e-fakturor. Vår rekommendation är att du tar kontakt med din leverantör för att se om de får något felmeddelande när de försöker skicka fakturan till er. Om de får ett felmeddelande så sparar ni ner det och kontaktar sedan vår duktiga support som har möjlighet att koppla upp sig och fortsätta felsökningen därifrån.

Du får gärna återkoppla här i tråden hur det går, det kan säkert vara till god hjälp för andra användare i samma sits framöver.

Önskar dig en fortsatt fin måndag!

/Tinne

Hej, 

De får inga felmeddelanden och er support kunde inte hjälpa mig. Supporten kände inte till Pagero och således inte heller varför det inte fungerar.
Enligt skärmdump från min leverantör ska allt funka hos dem och de får inget felmeddelande. Pageros support har inte återkopplat när jag försökt kontakta dem.
Status just nu är att vi återgår till faktura via pdf på mail och jag får 1 nytt meddelande/dag från Pagero om att jag har en faktura att hämta.

/eva

Hej igen @eva___32!

Vi vill självklart hjälpa dig så gott vi kan med att få ordning på detta, så en kollega till mig kommer att ta kontakt med dig per mejl under dagen.

Önskar dig en fortsatt fin dag!

/Tinne