Fd medlem
Inte tillämpbar
2019-06-10
11:11
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-06-10
11:11
Utbetalning blivit bokförd före fakturadatum, hur kan jag rätta till detta?
Har råkat klicka i så jag har betalt en faktura redan den 30/4, fakturan förfaller 1/6. Fakturan är journalförd och jag får diff när jag skriver ut reskontra för leverantörsskulder. Hur kan jag rätta till detta?
Svara
3 SVAR 3
2019-06-10
12:01
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2019-06-10
12:01
Förstår inte hur du kan få en diff om allt bokförts enligt gängse tågordning - mao du har bara betalt den i förtid?
2019-06-10
12:22
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2019-06-10
12:22
Hej!
Nu är det den 10 juni. Om du tar ut listor nu, stämmer då bankkontot och leverantörsreskontran?
Med vänlig hälsning Lena
Nu är det den 10 juni. Om du tar ut listor nu, stämmer då bankkontot och leverantörsreskontran?
Med vänlig hälsning Lena

Fd medlem
Inte tillämpbar
2019-06-12
11:26
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2019-06-12
11:26
Hej Sebastian,
Du kan ta bort betalraden på fakturan om betalningen inte är journalförd.
Du går in under Betalningar - Utbetalningar - Markera fakturan det gäller - Ändra betalstatus - välj Ej betald.
Är betalningen journalförd så kan du kreditera fakturan och göra om den från början.
Har du ytterligare funderingar gällande detta så är du välkommen att kontakta oss på supporten.
Ha en fin dag!
/Annelie
Du kan ta bort betalraden på fakturan om betalningen inte är journalförd.
Du går in under Betalningar - Utbetalningar - Markera fakturan det gäller - Ändra betalstatus - välj Ej betald.
Är betalningen journalförd så kan du kreditera fakturan och göra om den från början.
Har du ytterligare funderingar gällande detta så är du välkommen att kontakta oss på supporten.
Ha en fin dag!
/Annelie