Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

AmmiHRS
MEDLEM

Felkod 895 vid digital inlämning - Bokslut

Får meddelande Felkod 895, där det även står att jag ev ska tillåta bokslut.exe i brandväggen, när jag ska skicka årsredovisningen digitalt. Har ver 2019.2 och programmet ÄR tillåtet i brandvägg (Norton) Har även provat att starta om datorn ifall det är någon serverfråga men ingen förbättring. Kommer inte förbi det här! Vad gör jag???
3 SVAR 3
AmmiHRS
MEDLEM

Blir tokig. Tänke, till slut, prova en digital årsredovisning men får då felkod 895.. Har uppdaterat och även installerat filen som nämns men icke. Till saken hör att vi kollade hos en av mina anställda och där funkar det. Har en känsla av att det faktum att jag i bokslut inte kan se "mina sidor" även har samma orsak... Märkligt tomt o forumet gällande det här felet, fast det kanske är ovanligt.... 

Yippeee... Missade texten "enkelt fix" men tack vare lite chatt med supporten så löste det sig... Men nästa spännande sak är att jag får felmeddelande vid inskicket. Programmet påstår att jag har fel inlogg på mina sidor... Men inte alls... ha checkat.... Men det får jag ta tag i till veckan och se om det går att lösa... om inte så får jag väl lämna in en fysiskt fast med digital mall... bör ju funka det å så slipper jag göra om.... puuh...