Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Överföring av fåmanskalkyler till blanketter i Skatt Proffs

Jag har fyra aktiebolagskalkyler i kalkylmodulen, vilket jag haft i många år. Ifjol hade jag t.o.m 6 st.

Men när jag skall föra över dessa till deklaration så skapas bara 3 st. För jag över den dom fattas så försvinner en av dom fördes över tidigare.  Har uppdaterat till 2020.21 vilket inte gjorde någon skillnad. 

Så har någon lagt in en begränsning? Hoppas verkligen inte att det är ännu en begränsning i programmet. För då börjar det bli rätt så oanvändbart för oss konsulter. Vi har faktiskt kunder med många bolag (nya begränsningen), kunder som säljer del av sitt bolag flera gånger under ett år (en tidigare begränsning som finns), vi har kunder som har flera enskilda firmor (en begränsning i kalkylerna som sedan länge är påtalat). Det finns säkert fler, även om jag hoppas att det inte är så. Begränsningarna i lön ska vi inte gå in på här.... Glad Påsk och så hoppas jag på svar och en uppdatering inom kort.... för det funkade ifjol...

  • Skatt
1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej på dig! 

Det ligger inte någon begränsning i programmet gällande detta och med hjälp av en kollega har vi testat samma sak här hos oss och då fungerar det. Nu ska vi bara få det att fungera även hos dig och det tror jag att vi löser bäst med hjälp av mina duktiga kollegor på supporten.

Har bett en kollega slå dig en pling så hoppas jag ni löser det tillsammans! 

/Tinna 🙂 

 

image (10).png