När vi försöker aktivera vissa kunder i Ekonomiöversikt Start från Byråstöd så får vi fel meddelande om att alla fält inte är utfyllda men detta är inte fallet eller så finn det inga fält att fylla ut. Se exempel och vi har över 100 aktiverade samarbeten så det fungerar vid majoriteten av tillfällen, så vad är felet med dessa enskilda fall.
Saknas inte förnamn och efternamn?
Mvh
Lovisa
Hej,
nej, den text du ser er är från Visma efter de förkastar kundens namn. Tänker att bättre att Visma fixar felet än kunden behöver byta namn, de har redan bytt till Fortnox för bokföring/fakturering/utlägg/lön.
Hej @Jonas Wennerberg
Jag har sparat ett ärende på detta och kontaktar dig via mejl. Du ska få komma i kontakt med vår supportavdelning för vidare felsökning, detta för att undvika delning av känsliga uppgifter här i forumet. 🙂
Svara på mejlet så kommer du få hjälp den vägen!
/My
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.