Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Siffrorna syns inte i flerårsöversikten - Bokslut

Håller på med ett bokslut i sista minuten. Det är första året jag gör det till den här kunden så jag har inte hans tidigare siffror, utan lägger in dem manuellt i flerårsöversikten. Men det står bara nollor sen i årsredovisningen, trots att jag lagt in de rätta siffrorna. Bara på raden Soliditet följer alla siffror med. Helskumt. Behöver verkligen få detta fixat pronto.
15 SVAR 15
Highlighted

Re: Siffrorna syns inte i flerårsöversikten - Bokslut

Kan ha något med inställningen för visning i tkr eller liknande att göra.
Highlighted

Kolla samtliga inställningar, både på radnivå och cellnivå. Bifogar mina inställningar. Om Du högerklickar på "Flerårsöversikt" i trädet till vänster så kan Du jämföra.

Highlighted
NY MEDLEM

Testar att ändra till kr då. Vill ha det i tkr eftersom förra ÅR hade det så. Har ju inte exakta siffrorna för de tidigare åren heller, så hade helst velat ha det i tkr. Men provar med kronor, det är det enda som återstår på årsredovisningen nu. Tack för svaret!
Highlighted

Testa att byta version av flerårsöversikten annars, jag använder version 3, "Flerårsöversikt*" i rullgardinsmenyn med mallar.

// Markus

Highlighted
NY MEDLEM

Det fungerade! Måste ju vara en bugg i programmet då. Hur tusan kommer man i kontakt med supporten? Får försöka rita dit ett T före kr i rubriken.
Highlighted
NY MEDLEM

Jag testade alla versioner, det blev nollor i alla. 
Highlighted

Vilket var det som till slut fungerade?

// Markus

Highlighted
NY MEDLEM

Jag har samma inställningar.
Highlighted

Du ändrar till Tkr i menyn "Start" samt "Grunduppgifter årsredovisning" men det vet Du nog redan?

// Markus