Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Ekonomivision
MEDLEM

Superenkel kundinloggning till kundportalen och Ekonomiöversikt

Problem för kunder att med LÄTTHET skaffa sig ett lösen och acceptera inbjudan till tex ekonomiöversikt. Min önskan är att det ska vara så himla enkelt så att en som inte är datavan ska klara det utan att blinka. Om inte annat så borde det finnas en manual som visar varje litet steg! Jag ska bjuda in 50-80 kunder den närmsta tiden för att underlätta vårt arbete men ska varje kund ringa och fråga hur det går till så vet jag inte hur jag ska hinna med boksluten...
(intressant att kundportalen inte finns att välja i menyn till höger)
3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej hej!

Det är något vi håller på att se över just nu när det gäller instruktioner och handledning för att acceptera och komma igång med samarbeten. Både instruktioner till dig som bjuder in men framförallt till era kunder så att ni inte behöver lägga dyrbar tid på att hjälpa igång.

I dagsläget har vi följande instruktion som visar väldigt kort hur man som kund accepterar ett samarbete: http://www.vismaspcs.se/visma-support...

Men som sagt så håller vi på att se över dessa, håll utkik på vår supportwebb!
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!
Jag kan hålla med om att det blir ett extrajobb för dig som konsult i och med att du får ta dina kunders frågor. Vi håller just nu på att ser över hur inbjudningsförfarandet kan förenklas för både dig som konsult och för dina kunder.

Så mina förhoppningar är att detta flöde ska bli både enklare och effektivare i framtiden. Och precis som Annie skriver så ska jag se till att vi ser över våra instruktioner och hjälptexter.

Hälsar

Mathias
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej! Vill informera om att vi nu har gjort det enklare för kunder att acceptera byråns inbjudan till en samarbetstjänst. Läs mer om detta i foruminlägget Nytt sätt att acceptera ett samarbete »

 

/Amanda - Content Producer