Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-05-04
08:00
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-05-04
08:00
Uppdatera Visma Bokslut
Jag ska uppdatera till nya Visma Bokslut. Och då ska jag välja mellan 2 saker:
- Reparera fel i programmet
eller
- Ta bort Visma Bokslut från datorn
Vad ska jag välja?!
Jag vill ju absolut inte ta bort visma bokslut från datorn...varför skulle jag vilja det? jag har ju gamla bokslut där? Och jag vill inte reparera Visma Bokslut, för det är inte trasigt. vad ska man välja?! varför är alternativen så otydliga?
- Reparera fel i programmet
eller
- Ta bort Visma Bokslut från datorn
Vad ska jag välja?!
Jag vill ju absolut inte ta bort visma bokslut från datorn...varför skulle jag vilja det? jag har ju gamla bokslut där? Och jag vill inte reparera Visma Bokslut, för det är inte trasigt. vad ska man välja?! varför är alternativen så otydliga?
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Bokslut
Svara
1 SVAR 1
2018-05-07
09:15
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-05-07
09:15
Hej!
Om du får upp detta valet så har du redan tidigare installerat denna versionen på din dator.
Om du kollar på ditt skrivbord så har du säkert en ikon som heter Bokslut 2018. För när det är ny årsversion så blir det även en ny ikon på skrivbordet som är den du ska använda för nya versionen.
//Linnea
Om du får upp detta valet så har du redan tidigare installerat denna versionen på din dator.
Om du kollar på ditt skrivbord så har du säkert en ikon som heter Bokslut 2018. För när det är ny årsversion så blir det även en ny ikon på skrivbordet som är den du ska använda för nya versionen.
//Linnea