Hej,
Är det någon som vet vad som händer i Advisor just nu....?
Varför faller perioden bort i tidregistreringen?
Kan inte hitta någon info om hur det går med att att ändra perioder i diagrammen heller! Någon som kan ge lite uppdaterad status?
Hej!
Jag vet vad som händer i Advisor 🙂
Jag kan börja med att säga att problemet med diagrammen uppdragsöversikt har vi åtgärdat idag. Så den ska fungera bättre nu om du testar. Vi har haft den på fliken kända fel.
Vi har just nu ett problem gällande avser period precis som du beskriver. Utvecklarna jobbar för fullt för att åtgärda detta. Jag hoppas att detta kommer att vara åtgärdat snarast möjligt!
/Tobias
Hej igen!
Ibland går det snabbt 🙂 Vi har nu fått ut en release även på problemet med avser period så testa gärna och se så att det fungerar bättre med det också.
/Tobias
Tack det låter bra!
Nu tyckte dock min kollega att det inte fungera med den debiterbara tiden istället.
När vi tidreggar så blir det en röd ruta runt debiterbartid och det går inte att lägga till något!?
Hej igen!
Jag lyckas återskapa detta problem i mitt bolag. Det verkar ha blivit ett följdfel att den inte lägger fakturerbar tid automatiskt i den rutan. Det går dock att lägga det manuellt så länge.
Vi prioriterar att fixa till detta också. Jag har skapat ett högprio-ärende till vår utvecklingsavdelning.
/Tobias
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.