Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
AE____3
NY MEDLEM

Visma Bokslut - fler rader i noten

Hej, 

Jag undrar hur man får till fler rader i nötterna i visma bokslut? Kolumner fattar jag men fler rader? 

1 GODKÄNT SVAR

Godkända lösningar
My Janhall
MODERATOR

Re: Svar: Visma Bokslut - fler rader i noten

Hejsan @Annhak

Fråga 1, Hur kan jag få rader med text men utan siffror med i noterna?
Högerklicka på raden och välj Egenskaper rad och bocka för Skriv ut rad även om tal/belopp saknas.

Fråga 2, Hur kan jag avdela en lång text så att den inte går in i sifforna i en not?
Ställ markören där du vill ha rad brytning och högerklicka och välj Infoga radbrytning

Ha en fin onsdag! 🙂
/My 

Visa lösning i originalinlägg

4 SVAR 4
AnnicaL
CHAMPION

Svar: Visma Bokslut - fler rader i noten

Ctrl+Insert ger ny rad där du står. Annars högerklickar du och väljer Skjut in rad.

Amanda Nygren
CONTENT PRODUCER

Hej, 

Precis som Annica skriver så kan du få fler rader genom Ctrl+Insert, alternativt högerklicka när du har tabellen framme inne i redigeringen på noten och då välja skjut in rad. 

Med vänlig hälsning/

Amanda Nygren 

~Content producer, Byråområdet ~

Annhak
NY MEDLEM

Hur kan jag få rader med text men utan siffror med i noterna? Gäller personalkostnader.

Hur kan jag avdela en lång text så att den inte går in i sifforna i en not?

Har "Totala löner och ersättningar, pensionskostnader och sociala avgifter" men då hamnar texten bland sifforna.

My Janhall
MODERATOR

Re: Svar: Visma Bokslut - fler rader i noten

Hejsan @Annhak

Fråga 1, Hur kan jag få rader med text men utan siffror med i noterna?
Högerklicka på raden och välj Egenskaper rad och bocka för Skriv ut rad även om tal/belopp saknas.

Fråga 2, Hur kan jag avdela en lång text så att den inte går in i sifforna i en not?
Ställ markören där du vill ha rad brytning och högerklicka och välj Infoga radbrytning

Ha en fin onsdag! 🙂
/My 

Visa lösning i originalinlägg