Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

LW -60
UTFORSKARE

Visma Skatt - problem med att skapa SRU-fil till SKV

Försöker - det fungerade i april - men nu får jag meddelande att jag inte kan skapa SRU-fil för att jag har uppgivit att inlämning inte ska ske via SRU-fil. Det är fel. I programinställningarna är noterat och ifyllt att huvudblanketten lämnas elektroniskt och att SRU-fil ska lämnas. 

 

Det jag kan tänka mig är att jag har bytt dator, kan det vara det, att inte filerna från backupen lästs in som de ska?

 

Mvh 

Lena

  • Skatt
3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Lena,

 

Jag har hört mig för lite och vi tror inte att det  ska ha något att göra med ditt datorbyte eftersom du läst in en säkerhetskopia och då bör alla inställningar ha följt med. Däremot vill vi gärna se hur det ser ut hos dig och du behöver därför ta kontakt med supporten så har jag skapat ett ärende som finns registrerat på ditt kundnummer. 

 

Välkommen!

/Tinna

Förlåt att jag dröjt med svar. Jag gjorde det enklaste för stunden, printade ut och skickade med posten. Kikar igen om ett tag och hoppas på att det var ngt tillfälligt.

 

Mvh Lena

Hej Lena, 

 

Tack för återkopplingen och fungerar det fortfarande inte när du provar igen så kasta dig vet du att supporten gärna kollar på hur det ser ut. 

 

Vill även passa på att säga hur glada vi är för att du är så aktiv i forumet. Toppen!

/Tinna