Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

haddock11
UTFORSKARE

Webbläsare Safari

Hej,
Webbläsaren Safari på Mac används av väldigt många människor, inte minst konsulter.
Allt i Visma fungerar på Safari - utom i Skatt & Bokslut Pro, där ifyllnad av fälten i Årsredovisningen försvåras av att dessa är helt små, så att man inte kan läsa vad som står i dem; även att man kan skriva i blindo och det landar i rapporterna.
Inga värden syns i deklarationsblanketterna (även om de visas i rapporterna); ett problem jag tagit upp här förra året.
Också haft problem med sidan för Resultatanalys där värdena ofta ej kommer fram.
Tycker att ni borde möjliggöra arbete i en så pass stor webbläsare som Safari - särskilt när allt annat fungerar och man därför oftast använder den.
Nu går jag över till Chrome just för årsredovisningen, men det känns lite onödigt.

haddock11
1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @haddock11 

 

Vi uppskattar att du har tagit dig tid att kontakta oss angående dina problem med att använda Safari och beklagar de besvär du har upplevt. 
I dagsläget rekommenderar vi att du istället använder Chrome men vi kommer att se över prestandan i Safari framöver för att förbättra kompatibiliteten. 
 

Tack för att du hörde av dig och ha en fin eftermiddag. 

//Tinna