Hej,
Jag är ny i bokföringsvärlden så jag behöver er hjälp då supporten inte kunde se eller hitta nått fel på min bokföring.
Problemet uppstår när jag ska momsredovisa för augusti ´avvikande belopp ´´ står det. ser ni något som jag inte ser? det handlar om en faktura när jag köpte tjänsten Vissa Eekonomi.
Tacksam för all hjälp,
Elvis
file:///Users/elvissadikaj/Desktop/Skärmavbild%202024-08-15%20kl.%2010.32.27.png
file:///Users/elvissadikaj/Desktop/Ska%CC%88rmavbild%202024-08-15%20kl.%2010.38.52.jpeg
Löst! Gå till lösning.
Hade ej tillstånd att ladda upp bilder, kan ni se ändå
Hej
Vi kan inte se något av ditt system dessvärre så skall vi hjälpa dig via forumet så måste en bild bifogas. Du bör kunna ladda upp bilder via denna ikon i forumet den skall alla kunna använda då det inte finns några spärrar för detta.
Alternativet är att du ringer in till vår support på 0470 - 70 62 00. De som sitter på telefonsupporten kan skärmdela med dig ifall bilder inte går att bifoga här.
/Joachim
Tack för snabbt svar, den ikonen saknas tyvärr helt hos mig både bild och kamera ikonen 🤨
jag väntar på min tur att bli kontaktat av support 🙂
nu så har jag äntligen fått tillstånd att dela bild.
Hej
Du har med konton för omvänd skattskyldighet i konteringen av A8 vilket det inte skall vara. Du behöver korrigera A8 så den ser ut så här.
Konto 2614 och 2647 skall du inte ha med i den konteringen alls.
/Joachim
Ja, jag tyckte med att det såg konstigt ut men de valen kom upp automatisk när jag skulle matcha bankhändelse.
ska jag trycka på bokför nu eller ska man göra något mer? jag har bara markerat 2614 och 2647
Hej
Det räcker med att trycka på bokför nu.
/Joachim
Tack så mycket för hjälpen!
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.