Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Bokföra kontorsmöbler/kunddisk

Hej,

Vi har köpt in material som ska bli en kunddisk i lokalen.
Summan är relativt ringa, drygt 10.000 kr inkl. moms.

Blir inte riktigt klok på om jag behöver/bör tänka annorlunda med detta kontra "vanliga" kontorsmöbler, såsom skrivbord och stolar till dessa.
Kunddisken blir ju mer eller mindre permanent i lokalen där den byggs upp.


2 SVAR 2
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan! 

Jag tolkar det alltså som att det är material du köpt in som sedan ska byggas till en kunddisk i er lokal, i tråden Bokföra inköp av material tror jag att du kommer kunna hitta svar på din fråga. Den kan tillämpas i din situation också. 

Skulle något kännas oklart så får du gärna återkomma! 🙂 
/My 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Tolkats helt rätt! 🙂
Jag kikar i den andra tråden. Tackar!