Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Ta bort prenumeration

Hej

 

Jag prenumererar på inlägg och nu vill jag inte det längre, borde det inte gå att avprenumerera?

 

Jag har provat menyn under mitt namn när jag är inloggad och gått till mina prenumerationer, kryssat i rutan och sedan välja ta bort prenumeration, men det funkar inte.

 

//Mattias

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Mattias Backman 

Tack för att du hör av dig till oss. 

 

Det låter som du gör rätt men för säkerhets skull skriver jag instruktionerna för hur du avslutar din prenumeration om du möjligen har missat något moment. 

 

Gå in på Mina prenumerationer under din profilbild och välj vad du inte längre vill prenumerera på. Markera inlägget eller området du inte längre vill följa och i rutan Alternativ för e-postprenumeration så väljer du Ta bort valda prenumerationer. Du får då upp en ruta som vill att du bekräftar att du inte längre vill prenumerera på inläggen/området, välj Bekräfta.

 

Står du i ett område eller på ett inlägg så kan du också klicka på ikonen med dom tre små prickarna och välja Avsluta prenumeration. 

 

Testa gärna att avprenumerera ännu en gång och om det inte hjälper så behöver du kontakta oss igen så får vi skapa ett ärende och felsöka tillsammans med dig. 

 

Håll mig uppdaterad om hur det går för dig är du snäll.

//Tinna

Hej

 

Jag gör som du beskriver men detta händer inte: "Du får då upp en ruta som vill att du bekräftar att du inte längre vill prenumerera på inläggen/området, välj Bekräfta."

 

Just nu får jag inga aviseringar alls, vilket egentligen inte gör något men jag vet inte riktigt varför, jag har inte avprenumererat på exempelvis denna tråden 🙂

 

//Mattias

Hej @Mattias Backman

Det låter som att något har blivit tokigt eftersom du inte får upp rutan där du kan bekräfta att du inte vill prenumerera på inlägget/området. Du nämner dock att du inte får några aviseringar alls, så jag skulle vilja att du börjar med att kika på dina aviseringsinställningar. Gå via "Mina prenumerationer" och "Inställningar för informationsmeddelanden" för att se om allt ser rimligt ut. Om du vill ha hjälp med att gå igenom dina inställningar eller om du vill att jag ska felsöka varför du inte kan ta bort prenumerationer, så kan jag kontakta dig så tar vi det vidare!
 

Ha det bra så länge och hör av dig och berätta hur det går! 🙂
 

//Ebba