HEJ. Vi har affärssystemet PYRAMID där alla anställda tidrapporterar på de projekt de jobbat på samt ev avvikelser. Då vi nu är drygt 50 anställda har jag dragit igång ett projekt att importera tiderna till Visma. Enligt vår återförsäljare för affärssystemet skulle det inte vara några problem. Jag beställde detta i höstas och vi är fortfarande inte klara... de har gjort detta tidigare för Hogia men inte för Pyramid har jag förstått nu.
NÅGON som har någon erfarenhet av detta?
Det sista budet nu är att alla avvikelser kommer med iallafall (vi har månadslöner) men på varsin rad. T.ex. semestern så blir den en rad för varje dag... några veckors semester ger ett par sidor på lönebeskedet...
Tittar jag i kalendariet så specificeras inte timmarna på frånvaro som semester, sjuk och komp. Känns som att det kan bli ett problem vid eventuella uppföljningar, arbetsgivarintyg t.ex.??
Är liiiiiiiiite trött på det här nu... Någon annan som har denna koppling??
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.