Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

FilipRaaf
MEDLEM

Kan fortfarande inte logga in via terminalserver

Hej, 

 

Det står att problemet är löst, men hos oss är det fortfarande samma problem. Har testat att refresha sidan och att radera cachen, men inget förändring. 

3 SVAR 3
ansun_
UTFORSKARE

Hos oss var också sidan helt tom men jag provad att logga in en person och då kom "rutan" tillbaka. Så jag vet inte om alla måste logga in igen vilket kommer att ta sin tid med bortglömda lösenord.

Hade varit bra med information om det är så vi måste gå tillväga och inte bara att "nu är problemet löst" 😞

 

Cecilia Towner
APPLICATION SPECIALIST

Hej @ansun_ 
Jag kan bara be om ursäkt att ni fick det så här efter att vi fick igång terminalläget igen. Detta är inte något som har skett hos alla användare därför gick vi inte ut med den infon då påverkade kunder vi hade kontakt med inte fick det så här.
Bra att ni upptäckte lösningen själva och ja de anställda behöver veta vilket lösenord de har valt vilket är samma som de har ifall de även får digitala lönebesked via Min Lön/Kivra.

Vi tar detta med oss till framtiden att informera och flera eventuella påverkningar.
Tack för din feedback!


/Cecilia

Cecilia Towner
APPLICATION SPECIALIST

Hej @FilipRaaf 

Jag har mejlat direkt till dig för att hjälpa dig vidare.

Att rensa cache tar bort alla rutor om de låg där då vi sparar inloggninarna i webbbläsaren.

De anställda behöver därför klick apå logga in och lägga tillbaka sina stämplingsrutor.
Återkom gärna på mitt mejl om du behöver ytterligare hjälp.

/Cecilia