Hej,
För tillfället syns inte underlaget på högersidan om du valt Koppla bild under Inköp - Bildunderlag och med typen Leverantörsfaktura.
Vi undersöker detta och återkommer i tråden när en lösning finns på plats!
/Victor
Löst! Gå till lösning.
det fungerar inte nu heller
Det fungerar inte nu heller. // Marita
Fungerar inte här heller, hela programmet låser sig ibland når man försöker visa kopplad bild.
DESSUTOM har ärendet markerats som löst vilket det INTE är!
Nu på morgonen 240809 så fungerar detta fortfarande inte.
Instämmer, fungerar inte att koppla bildunderlag.
Fungerar ej i dag heller 2024-08-09 kund nr 2080766
"Hej! Hoppas att problemet med bildkoppling blir löst snabbt, vi har verkligen ingen tid över nu när vi fortfarande sitter med all moms som ska deklareras. Det känns som att Visma har haft en del problem den senaste tiden, och dessutom tycker jag att programmet har blivit ganska segt på sistone. Vi behöver verkligen förbättringar och ett snabbare program."
På riktigt så är detta inte okej då man blir hindrad i sitt arbete. Enligt samtal med supporten igår så fattade jag att det skulle göras en uppdatering och att det skulle komma igång inom kort (vilket borde vara någon timme). Undrar vem som ska stå för ev förseningsavgifter när man inte hinner göra klart i tid pga programstrul??
Hur kan detta vara markerat som löst??? Det har inte funkat på två dagar nu och det närmar sig moms samtidigt som man ska jobba ikapp efter semestern.
Känns som att det strular mer och mer nu förtiden och varför lägger man alltid in uppdateringar eller vad det nu är som gör att det blir fel i programmet i samband med deklaration?
Senaste året tycker jag att det har varit väldigt mycket olika strul med programmet.
Skärpning VISMA!
Jag märkte att jag får upp bilder på fakturan i Visma appen.
Hej,
Vi undersöker fortfarande problemet och arbetar på en lösning.
Gällande informationen i forumtråden kommer vi från Visma SPCS skriva ut och informera när problemet är åtgärdat och ändra rubriken på ärendet när problemet är löst. Saknar ärendet någon kommentar från oss angående detta är ärendet fortfarande pågående.
/victor
Visma eEkonomi har slutat fungera helt och visar bara en vit skärm sedan 09:15. Har ni någon idé om hur länge detta kommer att pågå?
Hej @Mariët Eken Redovisning
Scenariot ni beskriver är inte relaterat till problematiken i forumtråden.
I tidigare foruminlägg har vi publicerat information gällande åtkomst till eEkonomi via apple-enheter. Information om det hittar ni HÄR.
Om ovan tråd inte stämmer in på er rekommenderar vi att testa rensa cache i er webbläsare. Ni hittar instruktioner på hur ni gör detta HÄR.
Ett annat tips är att testa en annan webbläsare.
Kvarstår problemet rekommenderar jag er att ta kontakt med vår support för att undersöka problemet ni upplever.
Mvh
/victor
Hej Viktor,
Jag har rensat cachen och återställt programmen. Tyvärr fungerar bildkopplingen fortfarande inte. Det ser ut som att jag måste arbeta under helgen, vilket inte är så roligt.
Hej,
Nu verkar det som att detta har kommit igång för denna gången, Fungerar hos mig.
Hej,
Problemet kring bildunderlagen är nu åtgärdat.
Skulle ni ändå inte se informationen i bilden, beror detta på att ni har en för gammal version av er webbläsare och behöver uppdatera till den senaste versionen.
Mvh
/Victor
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.