Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Nils! Markera Upplysningar till balansräkningen och klicka på ändra. Välj sedan att den ska starta på ny sida, så hamnar de på samma. /Elin
Hej Carin!Först och främst har du valt företagsform när du skapade ditt bokslut, vad valde du här? Aktiebolag/Ekonomisk förening alternativt Ideell förening/Stiftelse?Hur ser det ut i ditt fall, drivs samfälligheten med vinstintresse? I så fall hade jag valt det första alternativet, om inte, det sistnämnda.När det gäller själva kategorin/regelverket beror det på, men medstor sannolikhet omfattas inte samfälligheten av 6 kap. 1 § BFL och behöver därmed inte avge årsredovisning. Troligtvis räcker det alltså med ett "vanligt" årsbokslut (6 kap. 3 § BFL).Tack för ditt inlägg!
Tack för svar. Jag försöker öppna filen och NU förstår jag varför den inte öppnas. Om det blir aktuellt med att återställa så får vi se då.Tack så länge.
Hej!Är det balans- och resultatrapport du hade velat kunna skriva ut till excel? I vilket syfte? Är det till exempel så att du vill ha en annan uppställning på kontona, andra rubriker osv. går det mesta att ordna i bokslutsprogrammet innan du skriver ut istället.Annars går det bra att skriva ut balans- och resultatrapport till excel från Visma Administration, välj då att skriva ut till fil och innan du sparar kan du välja filformat excel.
Genvägar