Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Jag ber om ursäkt att svar har dröjt, har det löst sig? Testa annars att importera filen till Administration (skapa ett tomt nytt företag i programmet som du sedan kan radera). Får du in verifikationerna då? I så fall kan du ta en ny sie-fil därifrån och importera den i Bokslut.
Hej!Ja i det fallet blir det manuell hantering då det ligger bokat mot samma konto. Delar du däremot upp det innan inläsning kan du styra kontona/saldona till rätt fält med hjälp av fältkoderna.Tack för ditt inlägg!
Varmt tack Elin för dina förklaringar!!!!!!! Nu funkar det bra för mej att utföra önskad ommöblering av mina skattefiler. MVH BoJohan Sörme
Hej Jan H!Nu vet jag inte om du menar att belopp ska hämtas in från någon Avskrivningsbilaga alternativt från Bokföringsuppgifterna, (saldona du importerat). Det du kan styra hur som helst är fältkoderna under knappen Bokföringsuppgifter som du finner på högersidan en bit ned på NE, se nedan bild:Tack för ditt inlägg!
Hej!Jag är inte helt med på hur du menar, men har du i årsredovisningen valt att förhandsgranska kan du i det läget inte göra några korrigeringar.Hur menar du med att skriva ut en sida och få samma sidnummer, samma sidnummer som vad?När det gäller att du får in # bör du kontrollera alla rader i kontoplan och saldon så att du inte har detta tecken där, det låter som det eftersom du får tecknet i rutan för diff.
Genvägar