2025-04-07
14:49
Hej @martin61! Jag uppskattar verkligen att du tar dig tiden att meddela oss detta. Vi ska se till att ordna att länken rättas till. Har du fler funderingar är du varmt välkommen tillbaka. /Ebba
... Visa mer
2024-05-14
07:58
Hej @martin61
Tack själv och om du ångrar dig eller om behovet dyker upp igen framöver kan du enkelt lägga till tillvalet igen själv via Appar och tillval i sidopanelen till vänster i Visma eEkonomi.
Ha en strålande dag.
/Tinna
... Visa mer
2022-10-31
16:06
Tack för svar. Mvh Martin
... Visa mer
2021-10-18
08:53
Hej Martin61!
Tack för din återkoppling, jag har tänkt på dig och undrat hur det har gått!
Skönt att höra att ni hittade orsaken till problemet.
Önskar dig en fortsatt fin måndag!
/Tinne
... Visa mer
2021-08-19
08:49
Hejsan! Tack @Numbers_and_Friends för din lösning. vill bara flika in här för att förtydliga hanteringen lite i eEkonomi också så det känns klarare nästa gång. Anledningen till att det blev så för dig är för att du har kontantmetoden, dvs att fakturan först bokförs vid betalningen. När man har kontantmetoden bokförs alltså inget på 2440 och därför är ditt saldo på det konto noll, vilket är helt korrekt i ditt fall. Är du intresserad av att lära dig mer om skillnaden så kan du läsa vårt foruminlägg Faktureringsmetoden vs kontantmetoden. Din verifikation du skapade mellan 1930,5700 och 2641 är helt korrekt tänkt. När det kommer till kommande betalningar så ska dem alltid stämmas av via Kassa och bankhändelser när det ska stämmas av mot det bankkontot du har aktiv bankkoppling med, eftersom du där får alla händelser från ditt kontoutdrag importerat automatiskt för en lättare avstämning. Vi har därför tagit bort alternativet att kunna bokföra fakturan mot detta företagskontot direkt via reskontran för att undvika att du råkar registrera dubbla betalningar. Ha en fin dag! 🙂 /My
... Visa mer
2021-08-13
10:21
Hej Martin61!
Tack för att du skriver in och toppen att du uppdaterade oss med lösningen på detta!
Om jag förstått situationen rätt så kan du nu godkänna filer efter att ha kompletterat med "Kommunikationssätt" "Filöverföring"?
Önskar dig en fin helg!
/Agnes
... Visa mer
2021-08-09
07:40
1Gilla
Mitt fel. Har lösts sig. Gick visst att matcha kundfakturorna.
... Visa mer
2021-02-24
07:49
Hej Martin,
Detta är inget du ställer in själv i eEkonomi utan du behöver vända dig till Sellos support som i sin tur kommer kontakta vår support för integrationer och tillsammans kolla på ditt ärende.
/Tinna
... Visa mer