Hej! Jag kan meddela att det inte går att ändra namn på en anställd, även efter att den anställde själv har ändrat i vismaspcs.se. Det funkar inte heller att ändra mailadress, trots att det står att jag som administratör skall kunna göra detta. Detta är sååå irriterande och kan inte med bästa möjliga vilja vara tvunget enligt GDPR, utan är rent trams. Gör om gör rätt och gör så att vi som faktiskt skall hantera våra anställda och betala dem lön etc, faktiskt kan göra det, utan att skicka pengar och underlag till en person som numer heter något annat. Det vore väldigt bra också om personen i fråga kunde få mail, alltså mail till den mailadress personen numera har. Desstuom; jag har försökt få tag på Visma sedan 15.30 och på alla telefonnummer som Visma har, säger ni att ni stänger kl 16.00. Det är ju uppenbarligen inte sant. Nu är kl 15.58 och jag har till slut vänt mig hit och hoppas att någon annan kund, som också betalar suppportavgift till er, kan hjälpa mig.
... Visa mer