Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

KABE Husbilsklubb
UTFORSKARE

Administratören till Visma eEkonomi Användargrupp på FB efterlyses

Börjar bli trötta  på dessa inlägg i Facebookgruppen, Visma eEkonomi Användargrupp.
Är det någon som känner till vem som ansvarar för denna grupp så vederbörande kan ha bättre koll på denna typ av "frågor".

Har lika svårt varje gång att svara på vilket konto som är lämpligt att rekommendera! Tror inte heller Visma SPCS är road av denna identifikation.

/Rolf Gustafsson

5 SVAR 5
Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hejsan! 

Tack för ditt inlägg. Vi plockade bort bilden du bifogade men håller givetvis med dig om att det inte är roligt när sådant sprids i grupper för våra produkter. Dessa typer av grupper kan skapas av vem som helst och vi kan ju hoppas att administratören hänger här i forumet och ser ditt inlägg. 😀

/Ebba

Det finns ingen aktiv administratör i den gruppen har jag förstått. Finns en grupp till som heter Bokföring, Hjälp och Tips Visma eEkonomi som är lite mer under kontroll...

 

Dessa grupper är helt privata och Visma som företag har ingen inblandning.

 

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi
0522-650100

Lovisa att Visma SPCS inte har med detta att göra vet jag men tyvärr finns ju "felaktigt" deras produktnamn med här.
Så hur tas denna FB-grupp bort,  blir nästa fråga.

/Rolf

Jag hittade att det är en Harris Dahm som är administratör. Det är en "tom" profil och hen har bara en vän. Om man får bort den profilen från fb så kommer gruppen sakna administratör och jag tror att någon annan då kan ta på sig rollen. Jag gick in och anmälde profilen som falsk. Om du gör samma så kanske det händer något... Kanske alla som läser detta kan gå in och anmäla som falskt konto 😅

 

 

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi
0522-650100

Lovisa, jag har anmält detta minst tre gånger men det verkar inte vara emot Metas policy?

/Rolf