Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ändra epost för administratör

Hej.

 

Jag skulle vilja ändra epost-adressen för mig som administratör då jag sammanför flera mejl-konton till ett. Verkar inte finnas något alternativ för att göra det i användarprofilen. Misstänker att det måste göras av Visma då mejlen också är inloggning.

 

/Ann-Sofie

4 SVAR 4
Chriskaffe
UTFORSKARE

Ja! Det vill jag också veta! Och hur jag lägger över person!administratörsbefattningen" till en annan person(företagaren själv)?

Det gör man under Mina tjänster som ni hittar vid pilen uppe till vänster, bredvid Visma eEkonomi Smart. Därefter klickar ni på pilen bredvid ert företagsnamn högst upp till höger i programmet. I menyn väljer ni Min användarprofil.

 

Om man vill flytta licensen från en användare till en annan så kan man göra det under Användare som man hittar under samma meny som ovan.

 

Mvh

Lovisa

 

 

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi
0522-650100
Fd medlem
Inte tillämpbar

Funkar inte att ändra via Min Användarprofil. När jag klickar på pennan för att redigera samt väljer Ändra e-postadress får jag upp ett felmeddelande "Du får inte ändra e-postadressen för ditt konto. Kontakta en administratör."

@Fd medlem 

Vad jag kan se på ditt kundnummer så ska du ha behörigheten att ändra din egna mejladress. Självklart ska vi kika på det men det är lite svårt för mig härifrån, du är välkommen att kontakta oss på supporten via chatt eller telefon så ska vi hitta en lösning tillsammans med dig. 🙂 

/My