Jag är kassör i vår BRF om 20st lägenheter.
Vi har hittills attesterat stora fakturor för hand, men skulle vilja attestera fler och då få till ett smidigt, digitalt tillvägagångssätt.
Vi har inget behov av fler än den licens jag använder för eEkonomi. Vad jag förstått så krävs det att var och en som skall attestera har egen licens för att kunna sköta attesteringen i eEkonomi.
Jag har sett att fler haft denna fundering sedan åtminstone 4 år tillbaka och vad jag förstår finns ingen lösning på plats. Därför blir min fråga. Finns det någon annan tjänst som kan rekommenderas?
Tänkt arbetsflöde är att jag vidarebefordrar digital faktura eller scannar in pappersfaktura, denna fil skickas sedan vidare till den person som skall attestera. Attestering sker och sedan får jag tillbaka filen och kan då via vismascanner läsa in filen inkl attest in i eEkonomi.
Någon som har bra tips?
Tack på förhand
Magnus
Som förening har man bättre pris hos Visma och man kan ha obegränsat antal användare på en licens.
Tror det är bästa lösningen för dig så ring en säljare på Visma så löser de detta åt dig.
Mvh
Lovisa
Hej Skeppslyckan!
Precis som Lovisa säger så tycker jag helt klart att Visma eEkonomi för föreningar passar för ert arbetsflöde. Ni har fritt antal användare och kan scanna in underlag som ni sen kan skicka direkt till programmet. Kontakta gärna mina duktiga kollegor på supporten som kan hjälpa dig med att komma igång.
Önskar dig en fin eftermiddag!
/Tinne
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.