- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Felaktigt förfallodatum på faktura från appen
Hej, jag förbereder ofta fakturautkast på datorn och skickar sedan efter leverans fakturan från appen.
Grundinställningen är 10 dagars förfallotid, ibland vill jag dock sätta annat förfallodatum manuellt. Det funkar finfint på datorn, men när jag gör det i appen så blir det ändå 10 dagar på fakturan och gnissel med kunderna. 😞
Har felanmält detta tidigare direkt i appen men inte fått någon återkoppling.
Tacksam för åtgärd - alternativt att ni tar bort datumändringsfunktionen (som inte fungerar) i appen.
Löst! Gå till lösning.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @MNDU__
Tack för att du hör av dig och uppmärksammar oss på detta problem.
Förstår att det är frustrerande att inte kunna ändra förfallodatumet i appen och att det orsakar komplikationer med dina kunder. Din feedback är mycket värdefull för oss och vi tar detta på stort allvar.
Vi har idag skapat ett ärende för att undersöka detta närmare och kommer att återkoppla till dig här i forumet så snart vi har mer information eller en lösning redo.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @MNDU__
Detta ska vara löst i version 4.26.0 av Visma eEkonomi appen så om du inte har hunnit uppdatera till den versionen ännu så är vår rekommendation att göra det.
Ha det fint!
/Jenny
