Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Andreas18
MEDLEM

Fråga om deklaration efter avslut av näringsverksamhet

Hej,

 

Jag har avslutat mitt företag 2021 och deklarerade för sista gånge förra året. Jag ser nu att det fortfarande finns saker kvar som gör mig osäker.

Jag förstår inte vad jag ska göra med punkt nr 1 föregående års uppgifter från bilaga NE...

 

När det gäller punkt nr 2 tror jag att jag har förstått att jag behöver redovisa en skillnad på 3 kr.

 

Tacksam för lite hjälp. 🙂

 

Screenshot 2023-03-30 at 22.33.37.png

 

 

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Andreas18 

Tack för att du hör av dig till oss i forumet. 

Det ser ut som bilden är från ett annat bokföringsprogram eller från Skatteverket dock inte från något av våra program. 

 

Ett tips är att höra med Skatteverket eller om någon annan användare här i forumet har ett råd att ge Andreas. Har du frågor gällande våra program eller bokföringsfrågor så hjälper vi gärna till. 

 

Trevlig helg!

//Tinna

 

 

 

 

Andreas18
MEDLEM

Hej,

 

Ja, själva bilden är från SKV men jag har ju använt visma eEkonomi i typ 10 år. 🙂

Ville bara visa exakt vad jag menar.

Hej @Andreas18!

 

Har försökt hitta information angående första punkten på bilden och tänker att den här sidan på Skatteverket skulle eventuellt vara till hjälp för dig. Om du inte hittar ditt svar där så rekommenderar jag dig att kontakta skatteverket kring detta för att säkerställa att blir är korrekt.

 

Ha en fortsatt fin dag!

// Anton