Hej!
Någon annan som har problem att importera bank kontoutdrag? Jag väljer filen, laddar upp den får meddelande om att filen har laddats upp men det dyker inte upp.
FredrikL
Hej och varmt välkommen @Fredrikl till vårt forum!
Har du samma problem om du testar i ett inkognito-fönster/annan webbläsare? Du kan även testa att rensa cache-minnet i webbläsaren. Hur du går tillväga för att tömma cache-minnet kan du läsa mer om här.
Om du fortfarande upplever samma problem får jag be dig kontakta mina kollegor på supporten. De kan koppla upp sig mot din skärm och felsöka vidare tillsammans med dig när du försöka importera kontoutdragen.
Välkommen att kontakta vår support.
// Anton
Hej,
Jag har exakt samma problem som Fredrikl. Det händer oftare att det inte går att importera kontoutdragen, trots att jag rensar cache- och cookieminnen.
Hej @GASTLink
Tack för att du hör av dig till oss.
Toppen att du rensat cacheminnet - många gånger ser vi att det är lösningen. Testa även gärna att byta webbläsare samt förslaget från min kollega Anton ovan. Om inget av detta hjälper behöver du kontakta supporten för vidare felsökning.
Ha en fin dag
//Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.