
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Går inte att logga in normalt i VISMA
Hej
Jag har haft problem i flera veckor med att logga in normalt i VISMA E Ekonomi
Får upp ett fel meddelande går att logga in via länken i forumet https://eaccounting.vismaonline.com
Bifogar en skärm Dump på felmeddelandet
Innehållet är verifierat av Visma Spcs 24-04-15
Löst! Gå till lösning.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Jag kan dra de vanliga standardfrågorna för du kommer få dem oavsett: 🙂
- Har du provat att rensa lokal data i webläsaren (så kallade "cache")?
- Har du provat med en annan webläsare?
- Har du provat på en dator?
Dagens moderna webapplikationer är tämligen komplexa byggen och det händer att de "hakar upp" sig på någon informations som egentligen bara skall finnas tillfälligt. Och ibland kan det vara en given version av webläsare som systemet hänger upp sig på.
Därav att prova rensa cache och prova på annan webläsare.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej
har provat att rensa och byta webbläsare
har inte provat med nån annan dator men kan göra det för säkerhets skull 😁
funkar om man loggar in via webben på mobilen
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hmm, den var ju lite knepig. I och för sig bra av princip att det fungerar via mobilen men tycker man ju att det borde fungera i en annan webbläsare.
Misstänker att du får kontakta supporten, kan ju vara något som hakat upp sig med just ditt användarkonto.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej Thorellsskog!
Tack för att du hörde av dig. Det är inte helt lätt att lösa ärenden av denna karaktär via forumet och jag vill därför be dig att du tar kontakt med mina kunniga kollegor på supporten så hjälper vi dig med vidare felsökning via den kanalen istället.
Önskar dig en fin måndag!
/Tinne
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Halloj 😃
Nu är problemet löst tog en stund att klura ut det visade sig att klockan i datorn gick fel med 6 min.
ställde om klockan manuellt och startade om datorn och då fungerade det har provat att logga in flera gånger .
/Niklas
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Tack, du löste mitt problem:)
