Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Thorellsskog
MEDLEM

Går inte att logga in normalt i VISMA

Hej

 

Jag har haft problem i flera veckor med att logga in normalt i VISMA E Ekonomi

Får upp ett fel meddelande går att logga in via länken i forumet https://eaccounting.vismaonline.com 

Bifogar en skärm Dump på felmeddelandet

2022-10-20.png

 

 

Innehållet är verifierat av Visma Spcs 24-04-15

5 SVAR 5
Khedron Wilk
CHAMPION

Jag kan dra de vanliga standardfrågorna för du kommer få dem oavsett: 🙂

 

  • Har du provat att rensa lokal data i webläsaren (så kallade "cache")?
  • Har du provat med en annan webläsare?
  • Har du provat på en dator?

Dagens moderna webapplikationer är tämligen komplexa byggen och det händer att de "hakar upp" sig på någon informations som egentligen bara skall finnas tillfälligt. Och ibland kan det vara en given version av webläsare som systemet hänger upp sig på.

Därav att prova rensa cache och prova på annan webläsare.

Hej 

har provat att rensa och byta webbläsare 

har inte provat med nån annan dator men kan göra det för säkerhets skull 😁 

funkar om man loggar in via webben på mobilen 

Khedron Wilk
CHAMPION

Hmm, den var ju lite knepig. I och för sig bra av princip att det fungerar via mobilen men tycker man ju att det borde fungera i en annan webbläsare.

Misstänker att du får kontakta supporten, kan ju vara något som hakat upp sig med just ditt användarkonto.

Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Thorellsskog!

 

Tack för att du hörde av dig. Det är inte helt lätt att lösa ärenden av denna karaktär via forumet och jag vill därför be dig att du tar kontakt med mina kunniga kollegor på supporten så hjälper vi dig med vidare felsökning via den kanalen istället.

 

Önskar dig en fin måndag!

/Tinne

Halloj  😃

 

Nu är problemet löst tog en stund att klura ut det visade sig att klockan i datorn gick fel med 6 min.

ställde om klockan manuellt och startade om datorn och då fungerade det har provat att logga in flera gånger .

 

/Niklas