- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Går inte att skapa lista
Hej, har tidigare haft en lista på start sidan där man kan välja om du vill göra en kundfaktura/leverantörsfaktura/klistra in kontoutdrag. Helt plötsligt så fanns inte min lista kvar och nu kan jag inte skapa en ny lista, vad är felet?
Löst! Gå till lösning.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @TstAB15!
När jag tittar på bilden du skickade så ser det ut som att du är i redigeringsläget för listan och kan lägga till menyval, är bilden tagen idag när du haft problemet? Vad är det som händer när du försöker skapa din lista? Du får gärna återkomma och förklara vad som händer så ska vi kika på det vi kan från vår sida.
/Tinne
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej,
Skärmdumpen är från idag. Och det har varit så ett bra tag men har inte hunnit ställa frågan om detta.
När jag tex väljer kundfaktura och ska dra den och släppa den så när jag då kommer upp där den ska släppas så blir det som en rund röd ring med ett sträck. Bifogar ett foto från mobilen hur det blir när jag försöker dra och släppa.
mvh
Eva
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @TstAB15, jättebra att du kunde visa hur det ser ut!
Jag har försökt återskapa detta men får inte samma fel som du, så jag har även bollat detta med mina kollegor som inte heller kan återskapa felet. Vi kom därför fram till att det är bäst att du ringer in till oss, så kan vi koppla upp oss mot din miljö och felsöka vidare därifrån för att reda ut varför det blir såhär.
Gör så att du tar kontakt med mina kollegor på supporten när du har möjlighet. Du får gärna återkoppla här i tråden när ni löst det så vet vi att du har fått hjälp.
Trevlig helg!
/Tinne
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej,
Jag kontaktar supporten nästa vecka och återkopplar efter det.
Trevlig helg.
Mvh
Eva
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej
Har pratat med supporten ganska länge men det gick inte att lösa.
Så det är skapat ett ärendenummer och de återkommer med ett svar.
Fortsättning följer.
Eva
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Nu har det löst sig. Fick rådet att klicka på skapa ny och sedan välja anpassa och därefter välja något längre ned på listan och det fungerade.
Mitt problem är löst.
Trevlig dag.
Mvh
Eva
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @TstAB15
Tack för att du återkopplade och delade lösningen med oss andra.
Välkommen tillbaka till forumet framöver.
/Tinna
