Hej Anna!
När du importerar kontoutdrag från banken är det en CSV-fil du ska ta ut. Om du får ett felmeddelande som säger att det inte finns uppgifter i filen så gissar jag att det vara fel uppställning i kolumnerna.
För att importera ett kontoutdrag i CSV-format måste filen åtminstone inkludera en kolumn med datum i någon av standardformaten, exempelvis ÅÅÅÅ-MM-DD, en kolumn med belopp samt en kolumn med referenser.
Exempel:
Datum;Referens;Belopp
2019-06-04;Faktura123;123,25
2019-06-02;"Betalning leverantör";-500,00
2019-06-01;Faktura122;100,00s
2019-06-01;Faktura 99;123,25
För att själv kontrollera att kolumnerna stämmer enligt ovan kan du öppna upp CSV-filen i excel och jämföra med exemplet ovan. Du kan också läsa mer om hur du sparar data i en CSV-fil i vår skrivna hjälp om Import av kontoutdrag.
Jag hoppas att detta hjälpte dig i din fråga. Hör av dig om du fortfarande har problem efter att du provat stegen ovan så kikar vi vidare på det.
Önskar dig en fin dag!
/Tinne